TLY-tuotteet ja kirjat

TILAUKSET: talous(ät)tly.fi

Myynnissä:

TLY-kangasmerkki - tarrakiinnitys

Pitkästä aikaa on saatavilla kangasmerkkejä, joissa on tarrakiinnitys.

Merkin hinta on 3,00 euroa. Toimitukset postitse tai yleisötilaisuuksissamme. Postitettaessa hintaan lisätään toimituskulut.

Merisirriaiheinen Jurmon lintuaseman T-paita

Väri: harmaa

Koot: M-XXXL

Hinta: 20 e

Paidan kuva on taiteilija Juho Könösen käsialaa

Meriharakka on aina muodissa!

TLY:n logolla varustettu T-paita

Väri: musta

Koot: S‒XXL

Hinta: 20 e

© Petri J. Vainio

Varsinais-Suomen linnut

Tekijät: Lehikoinen, E., Gustafsson, E., Aalto, T., Alho, P., Laine, J., Klemola, H., Normaja, J., Numminen, T. & Rainio, K.

Julkaisuvuosi: 2003

Julkaisija: Turun Lintutieteellinen Yhdistys r.y.

Sivumäärä: 416

Hinta: 5 e

Kirjan esittely

Uudenmaan linnusto

Tekijät: Solonen, T., Lehikoinen, A. & Lammi, E.

Julkaisuvuosi: 2010

Julkaisija: Helsingin Seudun Lintutieteellinen Yhdistys Tringa ry

Sivumäärä: 506

Hinta: 25 e

Opi värittämällä - Kopeat kuikat, soreat sorsat

Värityskirja, joka toimii myös lintukirjana. Värittäminen on mainio tapa opetella tunnistamaan lintuja. Sopii sekä aikuisille että lapsille. Kirja esittelee 32 Suomessa pesivää kuikka-, uikku- ja sorsalintulajia. Värityskuvien lisäksi kirja sisältää lajien väritysohjeet, ja tekstissä esitellään lajien tärkeimmät tuntomerkit. Kirjan lajit on jaettu koko- ja puolisukeltajiin. Kunkin lajin kohdalla kerrotaan, poikkeavatko sukupuolet ulkonäöltään toisistaan sekä minkä kokoinen laji on sinisorsaan verrattuna. Ulkonäöltään samantyyppiset lajit on sijoiteltu samalla aukeamalle vertailemisen ja oppimisen helpottamiseksi. Takakannen sisäpuolella on lajilista omien havaintojen kirjaamista varten.

Koko: 15x15 cm

Sivumäärä: 32

Hinta: 7 e

Tiedustelut ja tilaukset: talous(ät)tly.fi

TLY-kangasmerkki - tarrakiinnitys

Pitkästä aikaa on saatavilla kangasmerkkejä, joissa on tarrakiinnitys.