Nuorisojaosto

TLY:n nuorisojaosto on enintään 25-vuotiaille yhdistyksen jäsenille tai jäseniksi aikoville tarkoitettu jaosto, joka organisoi nuorta harrastajapolvea kiinnostavaa toimintaa. Esimerkkejä aktiviteeteistamme ovat retket lähelle (Ruissalo, Rauvolanlahti) ja kauas (Jurmo, Pori, Hanko, Norja) sekä linturallit, kuvaillat ja määrityskilpailut. Jaoston retkillä ei oteta asioita turhan vakavasti vaan nautitaan linnuista ja yhteisretkeilystä. Siinä samassa tulee toki katsottua lintuja tosissaankin ja havaittua yhtä ja toista mukavaa. Näistä esimerkkejä ovat viime vuosien spontaanit harvinaisuudet ja pikkuharvinaisuudet.

Mikäli haluat mukaan nuorisojaoston toimintaan, ota yhteyttä jaoston puheenjohtajaan Sebastian Andrejeffiin tai liity sähköpostilistalle lähettämällä vapaamuotoinen viesti alla olevaan osoitteeseen (viestiin pitää vielä vastata tyhjällä sähköpostiviestillä) ja ilmaise kiinnostuksesi sitä kautta.

tlynuoriso-subscribe@yahoogroups.com

Viestejä listalle voi lähettää osoitteeseen:

tlynuoriso@yahoogroups.com

Listalla tiedotetaan tulevista retkistä ja muista tapahtumista sekä käydään vapaamuotoista keskustelua lintuihin liittyen. Lähiaikojen tapahtumista löydät tietoa myös Tiira-lehdestä. Huomaa, että vuoden 2012 alusta lähtien Jurmon lintuasema on ollut maksuton TLY:n nuorisojaostolaisille!

Tervetuloa mukaan nuorisojaoston toimintaan!

Puheenjohtaja: Sebastian Andrejeff
Sähköposti: nuoriso(at)tly.fi