Toivotamme sinut tervetulleeksi Turun lintutieteelliseen yhdistykseen!

TLY on Varsinais-Suomen lintuharrastuksen, lintututkimuksen ja linnustonsuojelun toimija, joka järjestää monipuolista ohjelmaa kaikille linnuista kiinnostuneille. Oletpa lintuasemalle kotiutunut rengastaja, kallioon juurtunut staijaajakonkari, soita koluava linjalaskija, päivänpinnoja keräävä bongari, talviruokinnan tiaisia ruokkiva lintujen ystävä tai vaikka kaikkia edellä mainittuja, TLY:ssä on paikka ja toimintaa sinulle!

Miksi ryhtyä jäseneksi?

- Jäsenenä saat kolme kertaa vuodessa ilmestyvän TLY:n hienon jäsenlehden Ukulin sekä kolme kertaa vuodessa ilmestyvän BirdLifen Tiira-lehden. Lisäksi voit tilata BirdLife Suomen Linnut-lehden jäsenhintaan.

- Jäsenet saavat alennusta TLY:n retkistä ja Jurmon lintuasemamaksusta. Nuorisojäsenille Jurmossa oleskelu on ilmaista.

- Nuorisojäsenenä pääset nauttimaan nuorisojaoston toiminnasta.

- Saat laajemmat käyttömahdollisuudet Tiira-havaintotietopalveluun.

- Saat liittymislahjana Rissa kiikarissa -lintuharrastusoppaan.

- Saat alennusta BirdLifen lintukursseista.

- Maksamalla jäsenmaksun tuet arvokasta linnustonsuojelutyötä: TLY:n varoja käytetään vuosittain muun muassa lintupaikkojen kunnostukseen. Viime vuosina esimerkkejä ovat Mietoistenlahden ja Kuusistonlahden rantaniittyjen niitto koneellisesti ja talkootyönä, Vaskijärvellä pidetyt suotalkoot sekä kaakkureille tehdyt pesälautat. Täten työstä pääsevät nauttimaan sekä linnut että lintuharrastajat.

- Lisäksi TLY:n jäsenenä olet osa BirdLife Suomea ja BirdLife Internationalia ja sitä kautta tukemassa kansallista ja kansainvälistä linnustonsuojelua. BirdLife International on maailman suurin luonnonsuojelujärjestö!

Mitä TLY:n jäsenyys maksaa?

Aikuisjäsenet 36 euroa vuodessa

Nuorisojäsenet (alle 26-vuotiaat) 23 euroa vuodessa

Perhejäsenet (joku muu perheessä on jo jäsen) 13 euroa vuodessa

Miten liityn jäseneksi?

TLY:n jäseneksi voit liittyä helpoimmin BirdLife Suomen kotisivuilla olevalla lomakkeella.