Terveisiä syyskokouksesta

12.11.2015

TLY:n puheenjohtajaksi vuodelle 2016 valittiin Esa Lehikoinen. Nykyinen puheenjohtajamme Raimo on nyt hoitanut tehtäväänsä mallikkaasti neljän vuoden ajan, siitä Raimolle suurkiitos!

Muista hallituksen jäsenistä erovuoroisia olivat Jorma Hellstén, Olli Kanerva, Arttu Lehtonen ja Taina Nyman. Markus ja Olli valittiin jatkamaan seuraavalle kaksivuotiskaudelle, ja heidän seurakseen uusina hallituksen jäseninä valittiin Merja Tieaho ja Ina-Sabrina Tirri. Kiitokset Artulle ja Tainalle panoksestanne hallituksessa!

BirdLife Suomen edustajistoon TLY:n edustajiksi valittiin jatkokaudelle Markus Ahola, Arto Kalliola, Kim Kuntze, Jari Kårlund ja Mikko Oivukka sekä uutena Raimo Hyvösen tilalle Esa Lehikoinen.

Toimintasuunnitelma hyväksyttiin käytännössä kotisivuilla olleen esityksen mukaisesti. Ainoa muutos koski torniopastuksia, joiden joukossa ollut Kuusistonlahden eteläinen torni muutettiin Kuusistonlahden torniksi (joko eteläinen tai kartanon torni riippuen eteläisen tornin kunnosta keväällä). Talousarvio hyväksyttiin kotisivuilla olleen esityksen mukaisesti.

Kokouksen jälkeen Kim Kuntze kertoi suoprojektin alustavia tuloksia.